FAQ

Kuinka saan lippuni? Kuinka saan lippuni?
Milloin saan lippun? Milloin saan lippun?
Mitä tarkoittaa, että lippuni ovat pyynnöstä? Mitä tarkoittaa, että lippuni ovat pyynnöstä?
Onko lapsille alennuksia? Onko lapsille alennuksia?
Tarvitsenko henkilötodistuksen, kun vaihdan ja noudan lippujani? Tarvitsenko henkilötodistuksen, kun vaihdan ja noudan lippujani?
Voinko peruuttaa, palauttaa tai saada rahat takaisin lipuista, jos en voi käyttää niitä? Voinko peruuttaa, palauttaa tai saada rahat takaisin lipuista, jos en voi käyttää niitä?
Sisältyvätkö varausmaksut hintoihinne? Sisältyvätkö varausmaksut hintoihinne?
Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation? Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation?

Kuinka saan lippuni?

Kaikki liput lähetetään sähköpostiosoitteeseesi e-lippuina / vouchereina. Sinun on tulostettava e-lippusi / voucherisi ja otettava kopio niistä mukaan Prahaan, jossa sinun on näytettävä se pyynnöstä varauksesi tapahtumapaikalla tai tapaamispaikassa. On erittäin tärkeää, että luet huolellisesti e-lippuihin / vouchereihin painetut tiedot.
Palaa FAQ-osioon

Milloin saan lippun?

Kaikki e-liput / voucherit lähetetään sähköpostiosoitteeseesi välittömästi sen jälkeen, kun varauksesi on vahvistettu ja maksu suoritettu. Jos varaat pyynnöstä, sovelletaan erikoisehtoja. Lue alla oleva vastaus kysymykseen: ”Mitä tarkoittaa, että lippuni ovat pyynnöstä?”.
Palaa FAQ-osioon

Mitä tarkoittaa, että lippuni ovat pyynnöstä?

Tiettyihin tapahtumiin, erityisesti Laterna Magikaan ja balettiin/oopperaan, meidän on vahvistettava varauksesi tapahtumapaikasta tai paikalliselta edustajaltamme Prahassa. Tämä vie yleensä alle 36 tuntia, joten saamme yleensä vastauksen Prahasta erittäin nopeasti, tai seuraavana työpäivänä, jos seuraava päivä on viikonloppu tai arkipyhä. Tätä kutsumme ”Varaus on pyynnöstä”. Kun varauksesi on tapahtumapaikan tai toimittajamme vahvistama, e-lippusi / voucherisi lähetetään sähköpostiosoitteeseesi ja maksu suoritetaan. Jos tapahtumapaikka tai toimittajamme hylkää varauksesi (tavallisesti, koska tapahtuma on loppuunmyyty), lähetämme sinulle sähköpostin, joka kertoo, että varausta ei ole vahvistettu, ja että varaus on peruutettu. Jos varauksesi peruutetaan eikä sitä vahvisteta, rahaa ei makseta, eikä maksua suoriteta.
Palaa FAQ-osioon

Onko lapsille alennuksia?

Kyllä, lastenlippuja (LAPSI) on saatavissa moniin tarjoamiimme nähtävyyksiin ja kierroksille Prahassa. On tärkeää, että tarkistat ikärajan jokaiselle lipputyypille ennen varauksen tekoa, koska ikäraja vaihtelee.
Palaa FAQ-osioon

Tarvitsenko henkilötodistuksen, kun vaihdan ja noudan lippujani?

Ei, henkilö, joka esittää varaustasi vastaavat e-liput / voucherit tapahtumapaikalla tai tapaamispaikassa pääsee tapahtumaan, nähtävyyteen tai kierrokselle.
Palaa FAQ-osioon

Voinko peruuttaa, palauttaa tai saada rahat takaisin lipuista, jos en voi käyttää niitä?

Maksettuja ja vahvistettuja lippuja ei yleensä voida peruuttaa, saada rahoja takaisin tai vaihtaa uuteen päivämäärään. Me, tapahtumapaikka ja paikallinen edustajamme yritämme kuitenkin parhaamme myydäksemme lippusi uudestaan muille asiakkaille tai saamaan rahasi takaisin, mutta emme voi luvata mitään. Voit lukea lisää peruutusmenettelystämme ”Kontakti” otsikon alta ylävalikosta.
Palaa FAQ-osioon

Sisältyvätkö varausmaksut hintoihinne?

Joihinkin nähtävyyksiin, kierroksille ja illallisnäytöksiin täältä löytämäsi lippuhinnat sisältävät varaus- ja käsittelymaksun. Jos näin on, varaus- ja käsittelymaksu on harvoin enempää kuin 10 % lippua kohti. Varaus- ja käsittelymaksu Laterna Magikaan ja Prahan kansallisteatteriin on vähän korkeampi, ja voi olla 10–20 % joka lipusta!
Palaa FAQ-osioon

Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation?

Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: helpdesk@ticmate.com tai katso yhteystietomme ”Kontakti” –sivulta. Huomioithan, että kaikki kysymykset/palaute/reklamaatiot tulee lähettää meille enintään 14 päivän kuluessa tapahtuneesta. Mikäli saamme kysymyksiä/reklamaatioita myöhemmin, kuin 14 päivän kuluttua, emme välttämättä pysty enää auttamaan!
Palaa FAQ-osioon

 

09 4272 0899 09 4272 0899 Sähköposti Sähköposti


Ostoskoriin